Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

duminică, 24 august 2008

Visele ce le-am visat

Viata!
Ce poate fi altceva decat un miracol.
Ne nastem aici, pe Pamant, cu vise, multe vise... de tot felul. Traim din vise cel mai ades. Simpla noastra dorinta de mai bine este un vis. Deci, traim sau visam?
Este o intrebare pe care mi-o pun de multi ani. Este o intrebare ce sfideaza vremea. Este o intrebare ce ne defineste.
Cream, zilnic, vise. Suntem autorii creatiei noastre. In rastimpul ce ni-l permitem pentru meditatie, ne gandim daca ceea ce am creat este ceea ce ne dorim. Daca dorim vise, vom avea parte de ele.

Unde este visul si unde este realitatea?

Niciun comentariu: