Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

duminică, 24 august 2008

Imi doresc ca acest blog sa fie un jurnal.
Un jurnal pe care sa il recitesc din timp in timp pentru a-mi da seama de schimbarile ce s-a petrecut in mine.
Un jurnal ce imi va arata cat de mult am dorit, cat de mult am realizat.
Un intelept Zen spunea: "Nu-mi doresc nimic, nu gandesc nimic, acum sunt liber"
Bunica mea spune: "Atunci cand nu iti mai doresti nimic, nu mai are sens sa traiesti".

Prin insemnarile mele as dori sa aflu care este diferenta dintre a dori si a nu dori. Vreau sa consemnez aici insemnari din zilele in care IMI DORESC CEVA, zile in care am comentarii de facut asupra mea si asupra celor ce ma inconjoara.

Va fi o "privire de ansamblu" asupra vietii ce o traiesc, asupra "mastilor" ce le adoptam cu totii in viata sociala. Sper sa ma defineasca.

Voi incerca sa privesc evenimentele ce le vreau exprimate public cat mai obiectiv. Si in cuvinte simple, pentru ca viata este simpla. Noi o complicam, incercand sa aplicam etichete asupra a ceea ce traim.

E o incercare timida poate de a defin statutul de OM MIRACLE

Niciun comentariu: