Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

duminică, 24 august 2008

Astazi invat sa dau asa cum primesc

Sa dau, asa cum primesc. Sa dau asa cum as dori sa primesc. Pentru ca fiecare ne dorim sa primim bucurie, iubire, implinire.
Fiecare cuvant rostit, fiecare gest, fiecare gand lasa un semn in Univers.
In energia ce ne inconjoara, din care sunt toate facute, totul este important.
A da iubire iti aduce iubire. A da zambet provoaca bucurie. A da din tot sufletul, deschide sufletul catre tine.
Efectul actiunii si reactiunii se afla printre legile Universului, legi care sunt altele decat in viata de zi cu zi. Ele ne determina existenta pe acest pamant, trecerea noastra "scurta" prin lume.

Iubire sunt, iubire dau. Credinta sunt, primesc miracole. Iertare sunt, primesc realizare, suflet curat, lipsa de pacat.

Noi, oamenii, ar trebui sa ne reinventam, sa pasim senini si drepti pe calea luminii.
Lumina suntem, din lumina venim si acolo ne intoarcem.

Niciun comentariu: