Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

marți, 26 august 2008

Iubirea de semeni...


"Amintiti-va mereu ca atunci cand iubiti intens si detasat o alta persoana, in realitate va iubiti pe voi insiva, caci voi existati, de asemenea, in toti. SO HAM spun yoghinii, EL SUNT EU.

Si, oricand veti face un rau cuiva, mai devreme sau mai tarziu voi veti fi aceia care veti suferi, iar cand veti insela pe cineva, voi sunteti cei inselati.

Daca nu va veti face datoria divina folosindu-va la maxim posibilitatile launtrice si inteligenta, spre binele si fericirea celorlalti si a voastra, atunci va inselati amarnic in fata propriului Sine Nemuritor".


Satyo Sai Baba

Niciun comentariu: