Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

marți, 12 mai 2009

Viata...


Oare cine ar putea descrie viata in toata profunzimea ei?
Cautari, framantari, jocuri de cuvinte si scena, toate aduse la lumina de dorinta de desavarsire. Caci, ce altceva face omul in viata?
Se cauta pe sine...
Chiar si in momentul in care pare ca ar cauta altceva in afara sa, incearca sa se regaseasca in Absolut. Acel Absolut care la un moment dat pare dragostea unei alte persoane, acel Absolut care poate fi un vis de atins, acel Absolut care este o fereastra pentru suflet...

Dragostea este marea forta care ne guverneaza viata. O cautam mereu. Stim, dincolo de noi, undeva in adanc ca este singura care ne-ar putea aduce linistea...

Life, mysterious life...

- va urma -

oare?

Niciun comentariu: