Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

joi, 21 mai 2009

Traieste...


Aceasta lume trecatoare

Te cheama sa o-mbratisezi,

Insa nimic la intamplare,

Tu sa nu faci, ci sa veghezi.

Si vrei sa stii si chiar sa stii

Ce poate ea sa-ti daruiasca

Si sa alegi din tot ce-ti da

Doar ce-ar putea sa-ti foloseasca.

Puterea sa nu-ti risipesti

Cu maruntisuri trecatoare,

Opreste clipa, cand iubesti,

Caci poti s-o faci nemuritoare.

Cand ai in sufletu-ti candoare

Si bucurie si caldura

Chiar inima-ti va fi o floare

Cu roua de iubire pura.

Te-mbraca-n clipa de iubire

Si te adapa-n bucurii

Sa poti sa ai seninatatea

Ce-o au doar oamenii-copii.

Niciun comentariu: