Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

vineri, 20 martie 2009

2012


Mi-e greu sa cred ce se intampla in zilele pe care le traim. Se pare ca am inceput sa ne "isterizam", facand scenarii pe seama incertitudinii timpului.
Frica a luat locul dragostei. Ne temem sa vorbim deschis la telefon, pe internet. Ne temem sa mai simtim fiorul sentimentelor, asteptand sa "cada bolovanul de sare" peste noi.
Ma supara un singur lucru: nu mai suntem capabili de sentimente, singurele ce ne sunt cu adevarat date de divinitate.
Sigur se va intampla ceva in 2012, dar asta nu inseamna ca va fi ceva rau. Vom trece - probabil - la un alt nivel de vibratie, ce ne va schimba fundamental pe toti, ca oameni ce privim o realitate STIUTA. Se va schimba totul, probabil vom percepe altfel, vom simti altfel, ne vom ridica deasupra materialului si vom avea alta perceptie a spatiului si timpului.
Scenariile negative pe care le tesem nu fac decat sa incline balanta spre un sfarsit negativ al omenirii. Totul prinde forma prin intermediul gandurilor, daca acum cateva zeci de ani materializarea acestora dura ceva, acum are sanse sa se intample aproape instantaneu.

Michael Drosnin spunea in cartea sa "Codul Bibliei" ca, in momentul in care s-a pus intrebarea: "Omenirea va lua sfarsit in 2012?", raspunsul gasit a fost: "Depinde de voi".
Experimentele de la Montauk, au incercat si ele la un moment dat sa ofere o raza de adevar asupra anului 2012. Insa, experimentatorii, desi au facut calatorii in timp reusite, nu au reusit sa treaca de 2012... ca si cum dupa acest an nu mai exista NIMIC.

Citesc si incerc sa urmaresc tot ce apare legat de sfarsitul timpurilor.
Si, pentru ca ma simt foarte "up side down" legat de ceea ce se intampla, ma sfatuiesc pe mine cu aceleasi cuvinte pe care le adresez acum pentru voi: Visati frumos. Ganditi frumos. Iubiti din inima. Traiti clipa prezenta ca si cum ar fi ultima. Nu trebuie sa asteptam o data anume pentru a iubi si a trai.

Niciun comentariu: