Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

miercuri, 15 septembrie 2010

Decalog al controlului gândirii

1. Există o putere a cuvintelor.
2. Orice gând produce efecte.
3. Prin gândire, creez universul în care trăiesc.
4. Trăiesc într-un univers care funcţionează aşa cum îl gândesc.
5. Calitatea gândurilor mele determină calitatea vieţii pe care o trăiesc.
6. Universul şi viaţa cooperează cu mine, în sensul că, prin felul meu de a gândi, optez.
7. Universul îmi restituie multiplicat, ca o oglindă care măreşte, tot ceea ce transmit prin gândurile mele.
8. Gândurile ce se îndreaptă în acelaşi sens cu viaţa şi cu ordinea cosmică favorizează circulaţia şi manifestarea energiei vitale, în ceea ce priveşte potenţialul şi calitatea acesteia, ca şi bucuria mea de a trăi.
9. Gândurile potrivnice vieţii, potrivnice adevărului, potrivnice fiinţei, generează şi provoacă suferinţă.
10. Utilizarea benefică a forţei creatoare a gândirii îmi impune să fiu cât se poate de vigilent în formularea gândurilor.

Rene Sidelski - Puterea creatoare a gândirii

Un comentariu:

Unknown spunea...

multumesc pentru ca te arati interesata de bloggul meu, voi viyita si eu cat de des pot acest loc al gandurilor curate!