Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

marți, 7 septembrie 2010



Cu toata Inima Mea
În centrul fiintei mele, Tata, sunt una cu Tine şi Te recunosc pe Tine că fiind Tatăl tuturor. Tu eşti Spirit Atotprezent, Atotputernic, Atotstiutor. Tu eşti Înţelepciune, Iubire şi Adevar; puterea, substanţa şi inteligenta din care sunt create toate lucrurile. Eşti viaţa spiritului meu, substanţa sufletului meu, inteligenta gândirii mele. Te exprim pe Tine în corpul meu şi în tot ceea ce fac. Tu eşti inceputul şi sfirsitul, tot binele pe care îl pot exprima. Dorinţa gândirii mele, care este implantata în sufletul meu, este grabita de viaţa Ta în spiritul meu; şi la timpul potrivit, prin legea credintei, este adusa în planul vizibil, în experienta mea. Ştiu că binele pe care îl doresc deja exista în spirit, în forma invizibila, şi nu asteapta decât împlinirea legii pentru a fi făcut vizibil, şi ştiu că deja îmi apartine.

Cu tot Sufletul Meu
Cuvintele pe care le rostesc acum contureaza pentru Tine, Tatăl meu, ceea ce doresc. Că o saminta, este plantata în solul sufletului meu şi facuta să incolteasca prin viaţa Ta insufletita în spiritul meu. Ea trebuie să rasara. Ingadui doar Spiritului Tău - Înţelepciune, Iubire şi Adevar - să traiasca în sufletul meu. Doresc numai ceea ce este bine pentru toţi şi acum Îţi cer Tie, Tatăl meu, să implinesti aceasta. Tata, prin mine cer să exprim Iubirea, Intelepciunea, Puterea şi Tineretea Eterna; cer să realizez Armonia, Fericirea şi Prosperitatea Abundenta; să pot primi, direct de la Tine, înţelegerea metodei de a aduce în manifestare, din Substanţa Universală, ceea ce vă satisface orice dorinţa buna. Aceasta nu o doresc pentru mine, Tata, ci pentru a putea fi de folos tuturor copiilor Tai.

Cu toata Mintea Mea
Ceea ce doresc este deja în forma vizibila; construiesc în minte numai ceea ce doresc. Aşa cum o saminta începe să creasca sub pământ, în linişte şi intuneric, tot aşa şi dorinţa mea prinde forma în regatul tacut, invizibil, al sufletului meu. Întru în camaruta mea şi inchid usa. Tacut şi discret, pastrez în minte dorinţa mea că fiind deja implinita. Tata, acum astept manifestarea perfecta a dorintei mele. Tata, Tata, înlăuntrul meu Îţi multumesc că acum, în invizibil, împlinirea dorintei mele este deja stabilita, şi ştiu că Tu ai revarsat asupra tuturor, iubitor şi generos, abundenta comorilor Tale; că Tu ai implinit orice dorinţa buna a vieţii mele; că mă pot bucura de bogatia Ta nemarginita; că pot să-mi realizez unitatea cu Tine; că toţi copiii Tai pot realiza acest lucru, şi că tot ce am pot să ofer pentru a-i ajuta pe toţi copiii Tai. Tot ce am Îţi dau Tie, Tata.


Cu toata Puterea Mea
Nici o fapta sau gând al meu nu vă nega că deja am primit, în spirit, împlinirea dorintei mele care acum este adusa în manifestare la o vizibilitate perfecta. În spirit, în suflet, în minte, în trup, sunt devotat dorintei mele. Am perceput binele meu în spirit; l-am conceput că idee perfecta în suflet, şi am dat dorintei mele o forma adevărată în minte. Acum aduc în vizibil sau în manifestare reala dorinţa mea perfecta.

Îţi multumesc, Tata, pentru că acum am Iubire, Înţelepciune şi Înţelegere; Viaţa, Sanatate, Putere şi Tinereţe Eterna; Armonie, Fericire şi Prosperitate Abundenta; şi metoda de a aduce în manifestare, din Substanţa Universală, ceea ce vă satisface orice dorinţa buna.

 Baird T. Spalding - Vietile maestrilor

Niciun comentariu: