Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

marți, 23 martie 2010

Privesc lumea...




lumea de astazi si ma mir...
Sunt oameni care s-au ridicat foarte mult in vibratie, oameni frumosi si senini la fata, care accepta totul cu seninatate si credinta in Dumnezeu. Ii recunosti dupa deschiderea de care dau dovada, sunt oamenii care vor fi aici si in anii ce vor urma.

Cei ce sunt de cealalta parte a "baricadei" sunt inadaptabilii, cei ce in loc de un zambet iti adreseaza un gand nu tocmai ortodox. Se simt chiar enervati de buna dispozitie a celor din jur. Daca ar putea sa fie ca odinioara ... sa detina ei suprematia asupra energiilor...

Timpul lor a trecut insa. A venit vremea Luminii!

Niciun comentariu: