Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

luni, 15 martie 2010

Iubirea din Iubire




“Am vorbit despre Tine
Si ai ramas tacut.
Am gustat dulceata Ta
Si totul s-a oprit.
Ametit, am intrat
In casa inimii mele
Si acolo
m-ai gasit.”

Rumi - Iubirea a spus ...

Sa-ti vorbesc despre mine? ... nu stiu ce am a spune... raman tacuta in inima-ti de lumina si imi accept oglinda ce mi-o reflecti prin insasi inima-mi ce te recunoaste.. .
Nu am cuvinte sa-ti vorbesc iubirea,
Nu am dovezi spre a-ti arata iubirea
Nu am nimic din tot ce oare poate astepti
Ma am pe mine, pentru mine-i tot ce am
Pentru tot ce tu astepti , nu stiu daca e suficient
Dar pentru mine, e tot ce pot spera, dori si a avea
Pe mine, in totalitate…
Si tot pe mine ma impartasesc cu tine
Ce tu esti tot din mine
Ce eu sunt tot din tine
Cine cu cine se impartaseste, din cine?
Iubirea…"

Niciun comentariu: