Am deschis fereastra şi am lăsat visul să mă inunde... Creaţia era în faţa mea, în mine şi cu mine. Văzându-i culorile, i-am simţit rostirea... Cuvinte de Lumină infinită ...

miercuri, 23 iunie 2010

Cuvinte de lumină...


Bate şi ţi se va deschide.
*
Cere şi ţi se va da.
*
Caută şi vei găsi.
*
Priveşte şi vei vedea.
*
Ascultă şi vei auzi.
*
Ascultă-ţi tăcerea şi îţi vei auzi nevoile.
*
Reflectează în loc să întrebi.
*
Vorbeşte atunci când ai ceva de spus.
*
Vorbeşte despre tine, iar ceilalţi îţi vor vorbi despre ei.
*
Mergi şi vei înainta.
*
Simte şi vei trăi.
*
Dă şi vei primi.
*
Iubeşte şi vei fi iubit.
*
Deschide-te şi ceilalţi se vor deschide.
*
Fii pasionat şi vei fi interesant.
*
Fii tu însuţi şi ceilalţi vor deveni ei înşişi.
*
Construieşte în tine ceea ce cauţi.
*
Trasează-ţi calea pe care vrei s-o străbaţi înainte de a aştepta un vânt favorabil.
*
Trăieşte-ţi viaţa aici şi acum.
*
Acolo unde se naşte viaţa dispare boala şi vindecarea va fi dată cu prisosinţă.
*
Fii iarăşi copil şi vei creşte.
*
Renunţă şi vei fi liber.
*
Dacă eşti pregătit, nu aştepta de la Cel Atotputernic ceea ce nu poate veni decât de la tine.
*
Ridică-te şi acţionează!

Niciun comentariu: